VILKÅR OG BETINGELSER (12.3.2018) 

Vi forbeholder oss retten til å endre vilkår og betingelser for konkurransen.

 

Sammendrag 

Alle deltagere får en gratis lisens til læringsprogrammet 10Monkeys Math World i hele konkurranseperioden. Ved å spille i konkurranseperioden (12. mars - 25. mai 2018) kan klassene vinne flotte premier og klassene som har fått flest poeng konkurrerer om hovedpremien.

Deltakelse i konkurransen er gratis og krever ikke kjøp av produktet.

Klassene konkurrerer i to kategorier for å vinne premier. Kategoriene er Små apekatter (1.-2. klasse) og Junior apekatter (3.-4. klasse).

Ukevinnerne trekkes blant de 10 mest aktive klassene (de klassene som har oppnådd flest poeng) i hver kategori. Vinnerne av to ukepremier trekkes ut hver uke. En vinner fra de 10 mest aktive klassene i første og andre klasse, og en annen fra de 10 mest aktive klassene i tredje og fjerde klasse. Den ukentlige poengsummen nullstilles hver mandag, slik at alle klassene hver uke får en ny sjanse til å vinne en ukepremie! Hver klasse kan bare vinne en ukepremie én gang i løpet av konkurransen.

Vinneren av hovedpremien trekkes blant finalistene. Finalistene er de 10 mest aktive klassene, som har samlet flest poeng i løpet av hele konkurransen fra begge kategorier. En vinner av hovedpremien trekkes blant alle de 20 finalistene.

De tre mest aktive klassene fra hver kategori vinner automatisk en 12-måneders 10Monkeys Math World fullversjonslisens til hele skolen!

Alle deltakerne mottar diplomer, som blir sendt på e-post.

Hovedpremien i konkurransen er en ett-årig tilgang til 10Monkeys Math World for hele skolen, og enten 5 Android nettbrett eller 5 Chromebook bærbare maskiner.

Vilkår og betingelser finner du nedenfor. Detaljer om hvordan lisensen leveres fra punkt 6.

Velkommen til Mattematchen!
 

1. Arrangøren

Oy 10monkeys.com Ltd
Y-2386393-3
Siltasaarenkatu 15, 00530 Helsinki


(Heretter, ”Arrangøren”)

2. Kvalifikasjoner

Konkurransen er åpen for alle norske grunnskoleelever fra 1.-4. klassetrinn. Lærere melder på sine klasser til konkurransen. Konkurrentene (Heretter, ”Deltakere") registrerer seg til konkurransen som en klasse, og oppgir antall elever i klassen ved påmelding.  

Merk at klassene må ha minst fem elever. Dersom klassen er mindre, må den delta sammen med en annen klasse.

3. Registreringstid 
Registrering for å delta i konkurransen kan gjøres når som helst i løpet av konkurransen. Muligheten til å registrere seg slutter når konkurransen slutter, den 25. mai 2018 (siste konkurransedag). 

4. Konkurransetid
Konkurransetiden er fra 12. mars - 25. mai 2018, mellom klokken 07:00 og klokken 14:00 i ukedagene mandag til fredag.

5. Registrering til konkurransen

Registrering til konkurransen skjer på konkurransesiden.

Alle klasser hvis lærere har registrert seg på konkurransesiden med korrekt kontaktinformasjon deltar i konkurransen. Deltakelse i konkurransen krever ikke kjøp av produktet.

Ved å delta i konkurransen gir deltakeren tillatelse til å publisere skolens navn og klasse på arrangørens nettsider eller andre kommersielle nettsteder og forplikter seg til å følge regler og bestemmelser fra arrangøren.

Det er mulig å registrere seg for å delta i konkurransen når som helst i hele konkurranseperioden.

6. Levering av brukernavn og passord

Brukernavn og passord til programmet vil bli sendt ut fredagen før konkurransestart til den e-postadressen som deltakeren har oppgitt ved registrering. Dersom deltakeren melder seg på etter at konkurransen har startet vil brukernavn og passord bli sendt i løpet av et par virkedager til den e-postadressen som deltakeren har oppgitt ved registrering.

7. Hovedbrukerkonto

Alle lærere fra samme skole som har registrert seg for deltakelse i konkurransen vil ha en felles skolekonto og et personlig passord som læreren kan bruke til å logge seg på spillet på www.10monkeys.com/no og opprette personlige brukerkontoer til barna.

MERK: Dersom din skole/klassen din har deltatt i Mattematchen tidligere med samme brukerkonto vil de nye innloggingsdetaljene automatisk knyttes til din eksisterende brukerkonto. Læreren kan bruke de nye innloggingsdetaljene ELLER de eksisterende innloggingsdetaljene.

Elevene har mulighet til å logge seg på med brukerkontoen læreren har opprettet til dem. Det er lurt å velge et brukernavn og passord som elevene lett kan huske. Kun læreren kan endre passord på en elevkonto, ikke eleven selv.

Med hovedbrukerkontoen kan læreren gå til spillet, evaluere fremgangen til barna med evalueringsverktøyet og administrere brukerkontoene. En elev sitt brukernavn gir kun tilgang til spillet.

8. Endring av passord på hovedbrukerkontoen

Læreren kan endre sitt personlige passord ved å logge inn i programmet med hovedbrukerkontoen og gå til Brukeradministrasjon. 

9. Konkurransens tidsplan

1. En uke før konkurransen starter vil alle lærere som har registrert seg til konkurransen motta en e-post med brukernavn til skolens hovedbrukerkonto, et personlig passord, og instruksjoner.

2. Ved å spille spillet i konkurranseperioden samler klassen poeng til sitt lag.

3. Hall of Fame (listen over klassenes poengsum) i konkurransen oppdateres daglig etter 14:00.

4. Vinnerne av ukepremier trekkes hver fredag etter 14:00.

5. Konkurransen avsluttes fredag 25. mai 2018 klokken 14:00. De 10 klassene med flest poeng av de Små apekattene (1.-2. klasse) og de 10 klassene med flest poeng av Junior apekattene (3.-4. klasse) som har samlet flest poeng i løpet av hele konkurransen går begge videre til finalen! 

6. Vinneren av hovedpremien i Mattematchen trekkes blant alle finalistene den neste tirsdagen etter at konkurransen er avsluttet.

10. Poeng i Mattematchen

Hver klasse samler poeng ved å gjøre aktiviteter i 10Monkeys Math World i konkurransetiden. I denne konkurransen er det bare entusiasmen som teller! Vi kan dessverre ikke avsløre noen nøyaktige detaljer om hvordan poengsummene beregnes, fordi vi har som mål å unngå alle former for misbruk av programmet i konkurransen.

Vennligst merk at total poengsum i konkurransen er ikke den samme som antall spillpoeng i Math World. Hver enkelt elev må bruke sin egen brukerkonto i spillet. Legg merke til at klassestørrelsen ikke har noen innvirkning på sjansene for å vinne.

11. Utgangen av lisensperioden og full tilgang

Gratistilgangen til 10Monkeys Math World læringsprogrammet utløper når konkurransen avsluttes. Deretter vil alle aktivitetene i elevenes brukerkontoer være låst. Lærerne kan fremdeles logge inn på hovedbrukerkontoen. De samme brukerkontoene (for elever) som ble benyttet i konkurransen kan reaktiveres ved å betale en lisensavgift. Dersom lisensavgiften betales vil brukeren ha full tilgang til produktet.

12. Premier og vilkår for å vinne

Nye ukepremier hver uke

To produktpremier trekkes ut hver uke. Hver uke kan vinnerne velge mellom to ulike premiealternativer. Den nåværende ukens premie vises på kampanjesiden. Vinnerne vil bli kontaktet personlig.

Trekningene gjøres hver fredag etter klokken 14:00 så lenge konkurransen varer. En vinner trekkes blant de 10 mest aktive første- og andreklassene, og en vinner blant de 10 mest aktive tredje- og fjerdeklassene. 

Hovedpremien og finalen

Vinneren av hovedpremien trekkes blant finalistene etter konkurranseslutt.

Hovedpremien i konkurransen er en ett-årig tilgang til 10Monkeys Math World for hele skolen, og enten 5 Android nettbrett ELLER 5 Chromebook bærbare maskiner (vinneren velger).

Finalistene er de 10 mest aktive klassene, som har samlet flest poeng, fra hver kategori (totalt 20 klasser). I Hall of Fame på konkurransens hjemmeside vises klassenes posisjon i løpet av hele konkurransen. Én vinner av hovedpremien trekkes blant alle de 20 finalistene. I tillegg til å være med i trekningen av hovedpremien, vil de tre mest aktive klassene fra begge kategorier som har samlet flest poeng vinne en 12-måneders 10Monkeys Math World fullversjonslisens for hele skolen!

Vinnerne vil bli kontaktet personlig.

Ingen premier kan byttes mot penger.

13. Gjennomføring av trekningen og Mulighet for utestengelse

Trekningen gjøres av arrangøren. Navnet på vinneren kan annonseres på internett eller Facebooksiden til arrangøren eller andre publikasjoner.

Når annonseringen av vinner eller premie blir kansellert som følge av ukorrekt informasjon gitt til Arrangøren eller andre hindringer, eller dersom deltakeren har begått brudd på konkurransens vilkår og betingelser eller lover, vil deltakeren bli utestengt fra konkurransen. 

14. Arrangørens ansvar

Arrangøren har intet ansvar for skader som følger av eller hevdes å følge av deltakelse i konkurransen eller ved akseptering og bruk av gevinstene fra konkurransen. Dette påvirker ikke rettigheter som er beskrevet i Consumer Protection Act.

Arrangørens ansvar i forhold til konkurransens deltakere vil aldri overstige verdi eller kvantitet på gevinstene som er nevnt i reglene. 

Premietrekningen gjøres av arrangøren. Arrangøren har rett til å gjøre endringer. Arrangøren har rett til å endre konkurransens vilkår og betingelser. Arrangøren har rett til å kansellere hele kampanjen grunnet force majeure eller andre hendelser som ligger utenfor arrangørens kontroll.